Kurstillfälle

Marknadsföring B

Kursen behandlar marknadsstrategier, marknadsundersökningar och de modeller och metoder som behövs för att kunna samla in relevant marknadsinformation vid marknadsplanering. Kursens deltagare ska upprätta en marknadsplan som integrerar kursens samtliga delar.

Poäng:
7,5 högskolepoäng
Nivå:
Grundnivå 1
Termin:
Höstterminen 2017
Anmälningskod:
HDA-H2VDT
 
Ges endast som del av ett program!
Ej sökbar som fristående kurs.
Anmälningsdatum:
2017-04-18
Anmälan till:
Universitets- och högskolerådet
Startar och slutar:
v35, 2017 - v44, 2017
Studietakt:
50%
Studieort:
Borlänge
Språk:
Svenska
Undervisningstid:
Dag
Studieform:
Normal
Behörighetskrav: [?]
Organisation och Marknadsföring A 15 högskolepoäng eller motsvarande kunskaper
Studieplatser:
Kursansvarig:
Kurskod:
FÖ1041

Ansök