Appelgren, A. (2021). Nya perspektiv på lärande : kognitionsvetenskap för lärare (Första upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147139934
Book / Anthology
Bie, K. (2014). Reflektionshandboken för pedagoger (1st ed.). Malmö: Gleerups. ISBN: 9789140688255
Book / Anthology
Diaz, P., & Lundin, J. (2023). God undervisning - med digitala och analoga verktyg (1st ed.). Studentlitteratur AB. ISBN: 9789144141701
Book / Anthology
Gustavsson, B. (2002). Vad är kunskap?: en diskussion om praktisk och teoretisk kunskap (1st ed.). Stockholm: Statens skolverk. ISBN: 9185009199
Book / Anthology
Hwang, P., Frisén, A., & Nilsson, B. (2018). Ungdomar och unga vuxna: utveckling och livsvillkor (Första utgåvan). Stockholm: Natur & Kultur. ISBN: 9789127822450
Durham, C. (2022). ‘We just learned from each other’: ESOL pre-service teachers learning to use digital tools across coursework and student teaching. The Language Learning Journal, 51(6), 783-796. DOI: 10.1080/09571736.2022.2081713
Journal
Robinson, J., Dusenberry, L., Hutter, L., et al. (2019). State of the Field: Teaching with Digital Tools in the Writing and Communication Classroom. Computers and Composition, 54, 1-19. DOI: 10.1016/j.compcom.2019.102511
Journal
To improve our users’ experience, we use cookies on the du.se website for analytical purposes. By choosing to surf our website, you also accept the use of cookies.