or
Bibliography for:
Approved 20 May 2024

Organisation and Marketing A (GFÖ2F4)

H3J7X (Autumn 2024, 50%, Day, Normal, Borlänge, Round 1, ORD)

Literature

  • Blom, M., & Lundgren, M. (2016). Företagets roller i samhället (1st ed.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144100876
    Book / Anthology
  • Eriksson, L. T. (2018). Kritiskt tänkande (Tredje upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147113651
    Book / Anthology
  • Eriksson-Zetterquist, U., Kalling, T., & Styhre, A. (2015). Organisation och organisering (4th ed.). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147112142
    Book / Anthology
  • Kotler, P., Gary, A., & Anders, P. (2022). Marknadsföring : Teori och tillämpningar (3rd ed.). Essex: Pearson. ISBN: 9781292404530
    Book / Anthology
  • Artiklar. (ca 100 sidor). Tillhandahålls av högskolan, tillhandahålls via Learn.
    Text