or
Bibliography for:
Approved 4 Oct 2024

Assessment and Feedback in a Second Language Perspective (GSS2C4)

H3JDA (Autumn 2024, 50%, Day, Distance, Falun, Round 2, ORD)

Literature

Reference literature

  • Jakobson, L. (2020). Vuxna nybörjarstuderandes uppfattningar om skriftlig lärarrespons på skrivande i svenska som andraspråk. Educare - vetenskapliga skrifter, (4), 1-32. DOI: 10.24834/educare.2020.4.1
    Journal
  • Johansson, B., & Sandell Ring, A. (2019). Låt språket bära : genrepedagogik i praktiken (5th ed.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144128894
    Book / Anthology
  • Polias, J. (2006). Assessing learning: a language-based approach. In Symposium 2006 - Bedömning, flerspråkighet och lärande ( pp. 40-65). Retrieved from https://www.andrasprak.su.se/publikationer/ncs-symposierapporter/symposium-2006-bed%C3%B6mning-flerspr%C3%A5kighet-och-l%C3%A4rande-1.84017.
    Chapter in book
  • Schleppegrell, M. (2010). Functional grammar in the classroom. In M. Olofsson (Ed.), Symposium 2009. Genrer och funktionellt språk i teori och praktik. ( pp. 79-95).
    Chapter in book