Blom, M., & Lundgren, M. (2016). Företagets roller i samhället (1 uppl.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144100876
Bok / Antologi
Eriksson, L. T. (2018). Kritiskt tänkande (Tredje upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147113651
Bok / Antologi
Eriksson-Zetterquist, U., Kalling, T., & Styhre, A. (2015). Organisation och organisering (4 uppl.). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147112142
Bok / Antologi
Kotler, P., Gary, A., & Anders, P. (2022). Marknadsföring : Teori och tillämpningar (3 uppl.). Essex: Pearson. ISBN: 9781292404530
Bok / Antologi
Artiklar. (ca 100 sidor). Tillhandahålls av högskolan, tillhandahålls via Learn.
Text
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.