Påminnelse: Lägre servicenivå under sommaren

Under en tid kommer högskolan ha tre campus att supporta i samband med in/- och utflytt för Campus Borlänge. Det innebär att servicenivån kommer påverkas. Supportorganisationen gör sitt bästa för att svara och hantera ärenden. 
Person står vid sitt skrivbord, personen har en svart t-shirt med högskolans logotype på.
Att servicenivån blir lägre under sommaren är enligt planering där ambitionen är att göra mesta möjliga för att det inte ska innebära någon större påverkan på medarbetare och studenter. Linnéa Engblom, Norkay

Supportorganisationen gör sitt bästa för att svara och hantera ärenden. 

Bra att tänka på:

  • Från och med 20 juni är receptionen på Campus Borlänge stängd, och därmed även helpdesk. Receptionen på Campus Falun, och helpdesk, är öppet.  Du kan bland annat underlätta trycket på reception och växel genom att hänvisa din telefon. 
    Telefoni
  • Kom ihåg att boka IT om du behöver stöd med din dator. Avdelningen för IT och digital infrastruktur arbetar under sommaren parallellt med packning på Röda vägen och installationer på nya campus, samtidigt som vanlig service ges.
    Boka IT
  • I och med inflytten på nya Campus Borlänge kommer det bli ytterligare lokaler som ska städas, men det kommer inte vara fler medarbetare för att utföra uppdraget. Detta kan innebära att det inte ser ut som vanligt i lokalerna.  
  • Beställer du som medarbetare paket eller gods att under perioden juni-augusti ange Campus Falun som leveransadress, så levereras försändelsen till dig som slutmottagare i Borlänge internt därifrån.

    Högskolan Dalarna 
    Godsmottagningen 
    Högskolegatan 12 
    791 31 Falun

Inför din semester: Avsluta, informera, säkra, förbered, njut!

Inför ledighet är det viktigt att skapa förutsättningar för att kunna koppla av. Här finns några konkreta saker som du alltid behöver göra innan din ledighet.

Att tänka på inför semestern

Kontakt
Support
Senast granskad:
Senast granskad: