Självhjälp
Har du problem med din dator, nätverket eller har andra IT-frågor, se först om du kan hitta svaret bland vanliga frågor och svar på faq.du.se. Här kan du söka bland olika ämnen.
Mer information och fler svar
Om du inte hittar svaret på din fråga, kontakta support@du.se. Försök att beskriva ditt ärende tydligt och, om du kan, bifoga en bild eller ett felmeddelande.
Boka tid (för medarbetare)
Oftast kan du få hjälp på distans, men om du vill besöka avdelningen för IT och digital infrastruktur bokar du en tid via formuläret. Boka tid är till för medarbetare.
Boka tid – avdelningen för IT och digital infrastruktur
Felanmälan
Om du inte kommer åt ett system eller ett verktyg, kika först på medarbetarwebbens förstasida under ”Driftstörningar”. Kanske det handlar om ett planerat avbrott?
Hittar du ingen information här, anmäl felet till Helpdesk via support@du.se.